torsdag 22 april 2010

3 1/2 timme

Jag gick ut med Elias i vagnen vid ett tiden, Elias somnade vid två tiden och sover fortfarande.
Han vaknade till en liten stund förut så då tog jag han från vagnen in till sin säng.
Han är nog helt slut efter att ha varit sjuk och försöker nog sova ikapp nu.


tog en bild på sötnosen med mobilen när han sov...

I morgon drar jag och min älskade och snygga sambo till storstaden :)
Vi ska bo på hotell och bara få rå om varandra.
Det var ju inte igår direkt, ca 1 1/2 år sen sist.

Sen på lördan drar jag till min syrra och vi ska gå och kika på Bounce.
Den här helgen kommer bli den bästa på länge.

Ha en underbar helg alla!

1 kommentar:

Mia sa...

Åååh, jag var för sent ute för att hitta biljetter till Bounce. Hade varit himla skoj att se dem. Du får berätta hur det var.

 
gästbok och besöksräknare