söndag 18 maj 2008

Första dagen med min egna blogg

Nu har jag fallit dit också.
Vi får väl se hur det här kommer att gå.
klurar än så länge på hur min blogg ska bli att se ut, så ha överseende med den, den är inte klar.

Annars så är det renovering som står högst på listan just nu.
Så egentligen borde jag inte sitta här och fixa till en blogg.
Men det är väl just därför jag gör det. för att slippa göra nytta, haha!

Nej nu ska jag rycka upp mig och fixa lite här hemma innan johan kommer hem från jobbet.
För idag ska vi ha mysdag med inga måsten efter att han har kommit hem. Så alla måsten, måste vara klara tills dess :)

Puss puss så länge...

1 kommentar:

Jenny sa...

Tänkte vara först att kommentera i din blogg! Kul att du skaffat en också! Har länkat din blogg också nu i min! Ha en riktig mys söndag nu! Hälsa Johan! Kram!

 
gästbok och besöksräknare