fredag 30 maj 2008

Underbara, underbara sol....

Jag och Johan har verkligen njutit av solen i några dagar nu.
Älskar solen...

Idag hängde jag lite med Elin i liljekvitska parken och kikade på skate.
Åkning var rätt kass faktiskt, Dom vurpade mest, men men...
Hängde lite med Linda på Ica Maxi men det tog ju sån tid för henne att handla så jag fixade mitt handlande själv efter ett tag :)
Sen kom Alex hem till mig och hängde lite.
Alltid lika nice.

Sen vart det bråttom till boxningsavslutningen.
Skumt att vara nykter men det gör mig inget.
I morgon är det ju 30 års fest också, det kommer bli kul.

Magen växer för fullt föresten, Johan hör det plaskar där inne.
Då vet man att den rör på sig iaf.
Jag börjar bli så otränad nu, suck!
Så nu när boxningen är slut för sommaren blir det nog att börja simma.
Dom säger ju att simma är en bra träningsform om man är gravid.
Hoppas jag kommer i bikinin nu bara, haha!

Nej nu blir det mys i nya soffan med Alven.

Puss puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du bloggar :)

 
gästbok och besöksräknare