söndag 1 juni 2008

Ensam...

Vissa dagar känner jag mig verkligen ensam.
Idag är en sån dag...

Hur som helst så var festen igår jättekul.
Tycker verkligen om det där folket.
Å fan va snygga alla var.
80-tals fest, is the shit.
Stor rumpa tyckte Alex jag fått, hahaha!
den är nog inte det enda som blivit stort.
Men det hör ju till.

Sen fick jag reda på nåt som förvånade mig väldigt mycke.
Här har man gått i nåt år och inte fattat nånting.
Jaja, inte min huvudvärk.

Pontus tog hand om vår lilla Alv igår kväll.
Himla snällt så hon slapp vara ensam hemma.

Fick lite planeringsångest när jag såg soyas blogg, hon har ju gjort värsta inköpslistan till vad dom ska köpa till sin lilla bebis.
Hmmm...
Måste nog ta och inse och förstå att vi också ska ha en bebis snart.
Vi har ju än så länge bara köpt en spark dräkt, hehe.
Skärpning på oss.

jaja, nu ska jag ut i solen och måla köksluckor.

Puss puss!

Så tjock är jag nu :)



3 kommentarer:

Jenny sa...

Va fina ni är! Ni är ett riktigt radarpar du och Alven! Lika fina båda två! och det är så fint med en gravid mage! Passar dig perfekt! Vi höres gumman! Puss!

Anonym sa...

Åh så fin mage :D

ErikaSH sa...

Hallu! Så du har skaffat dej en blogg oxå! =) Ja, visst var det kul i lördags, bästa festen på lääänge.. Kram från mej o Dorran

 
gästbok och besöksräknare