onsdag 25 juni 2008

Inga ben...

Fan va jag garvade åt Johan för någon dag sen.
Då kläckte han ur sig:
-jag har inte sett några ben på lillkillen, hade han ben?

hahaha, han är go han...

Var hem till Linda och Henrik igår och grillade.
Riktigt nice det.
Det uppskattades ska ni veta.

Varken Linda eller Henrik ville vara med på bild, haha... här äts det blåbärspaj...


Idag har jag och Johan varit flitiga.
Vi har hängt på stan, kupolen och hundgården hela dan typ.
Allt vi köpte idag vart mycke billigare än vad vi trott.

Har köpt en barnvagn idag :)
Blir så lycklig av alla förberedelser till att lillkillen ska komma.

Våran nya barnvagn, en crescent...


Är så lycklig.
Blir att må så bra med Johan.
Det är en sjukt härlig känsla att bara få titta på honom.
Jag blir varm i hela kroppen och ler inombords när jag kikar på honom.
Mitt ögongodis förutom lilla Alven.

Mina ögongodis...


Idag fick hon leka med 4 hundar i hundgården, så hennes dag blev nog lyckad den med.

Alven som sitter fint vid våran nyplanterade rabatt...


I morgon är det festival, ska bli sååå mysigt att gå omkring med min älskling på området och bara få umgås med vänner, lyssna på musik och äta god mat.

Peace & Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg kärra!
Ha så kul på P&L.
Kram

Anonym sa...

bästa tjejen i världen :) / J.P

 
gästbok och besöksräknare