onsdag 18 juni 2008

Mumintroll

Idag på jobbet så säger en av mina chefer till en annan när jag kommer in i kuren:
- här kommer KP:s mumintroll...
Jag bara garvade och sa till honom att han vet då hur man ger en tjej komplimanger :)

Har gjort flätor på Carro i 2 dagar nu.
Vi delade upp det på 2 dagar eftersom jag också har jobbat förmiddag.
Min kropp är helt slut nu.
Glömmer ganksa ofta bort att jag inte riktigt orkar som förr i dagsläget.
jaja.

Sitter och slökikar på sverigematchen men dom är ju så kassa och ligger under med 2-0 så därför skriver jag blogg istället. Typiskt svenskt att inte ha tävlingsnerverna när dom måste.

Nej nu ska jag kika runt på lite andras bloggar istället.

Vill att det ska bli i morgon kväll för då får jag pussa på älsklingen igen.
Saknar min Johan när han är iväg och jobbar.

Lite bilder på mig, Carro och Alven när jag flätar Carro:



Carro pillar på tjockismagen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj.
Jag har ätit järn hela graviditeten just för att undvika att få järnbrist och må dåligt. Sen har jag haft de järntabletterna med extra folsyra i som är viktigt för fostrets utveckling. Har även hört nånstans att bebisen behöver olika fettsyror och äter då extra omega-3, det sägs också att barn blir smartare av omega-3.

kram

Pontus sa...

Ha ha, du ser ju litet ut som ett mumintroll! ;)

Anonym sa...

Vi har scannat in bilderna i datorn.
Kram

 
gästbok och besöksräknare