måndag 9 juni 2008

2 år...

Nu på onsdag blir Alva 2 år.
Shit vad tiden har gått fort.
Hon verkligen stormtrivs i vårt nya hem.
Nu har hon ju skogen 15 meter från tomten och en egen tomt att springa omkring på, tro fan hon är nöjd :)
Så på onsdag får det väl bli hundkalas hemma hos Johans mamma.
Det ska bli mysigt att vara i D-J över en dag.
Som synd är så kan vi inte stanna för vi ska vara inne vid Falu lasarett på ultraljud tidigt på torsdag.
Längtar verkligen tills på torsdag.
Då får vi äntligen veta vad det är och hur många det är :)
Allt blir nog lite mer på riktigt då.

Har haft det lite tråkigt idag, Johan jobbar nämligen.
Jag älskar honom så...
Är så lycklig att jag har fått honom.

Dom jag älskar mest!


Nej nu snart blir det att dra hem till världens bästa Pontus.
Han ska ha Alven när jag jobbar natt.

Puss puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va kul med ultraljud :D

Anonym sa...

Jo det var jag som funderade på dreads igen, men jag tror jag ska undvika göra riktiga då jag hår jväligt svårt att spara ut håret igenom jag tröttnar :P

Får man se nå ul-bilder då?

Anonym sa...

Gör du också sånna man flätar in? Alltså färdiga De-dreads?

Vad tar du för det?
Jag kände första rörelsen runt vecka 15 men sen dröjde det nog en vecka till innan jag kände nått mer. Är svårt i början att veta vad som är bebis och vad som är tex gaser. Man brukar ju inte heller känna så tidigt när man är förstföderska.

Ska bli kul att få höra vad du tyckte om ultraljudet :D
kram

Anonym sa...

Åh vad jag är nyfiken på UL nu :P

 
gästbok och besöksräknare