måndag 30 juni 2008

Kors i taket!

Trodde aldrig att jag skulle få tillbaka mina pengar av mitt ex men nu äntligen efter många månaders tjat så är varenda öre tillbaka.
Superskönt för då slipper jag ha någon som helst kontakt med honom.
YES!

Mår lite kasst idag också.
Jag MÅSTE börja ta det lugnare på jobbet för så här vill jag inte må.
Tror bebisen inte mår allt för bra av det heller.
Så från och med i morgon blir det ett lugnare tempo.
Ska snacka med chefen också så han förstår läget.

Fick höra av Linda idag att en föredetta vän/gammal klasskamrat/granne ska gifta sig i helgen.
Är jätteglad för hans skull.
Jag önskar dom all lycka även om det ej är ömsesidigt.

Nyss åt jag marrängsvisch...så nu mår jag lite bättre, hahaha!
Elias/lillkillen kommer få blodgrupp GLASS, hahaha!

Fridens!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt! Det var väl för fan på tiden!!! Men han har väl råd nu när han jobbar på SSAB....
Fina bilder du har lagt in, jag ska uppdatera min blogg så snart jag har ork...känns som att det är så mycket jag vill skriva att jag får prestationsångest...o så blir det nada istället!
*kram*

 
gästbok och besöksräknare