söndag 29 juni 2008

Slutkörd

Jag är helt slutkörd efter helgen.
Det tar på krafterna att vara gravid och gå på festival.

Inte blev det bättre av att jobbet idag var skitdrygt fysikt.
Måste nog ta och inse att jag inte orkar som förut längre :(
Det känns som om jag har supit en hel helg och inte sovit någonting fast det inte är så.

Det var skönt att få hålla om älsklingen och somna på soffan efter jobbet idag.
Det behövde jag.

Nej nu ska jag käka chips och kika på fotboll, inte för att jag bryr mig direkt men Johan är ju en fotbollstönt ;) så jag kikar mest för att han vill.

C ya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja av någon konstig anledning blir man "bakis" fast man inte druckit en droppe. Hoppas ni haft kul i helgen. kram

Anonym sa...

Fasiken, jag är fortfarande sugen på dreads.. Fast nu har jag varken råd eller en man som håller med mig :P

Pontus sa...

Inte konstigt att du är bakis med tanke på alla öl jag såg dig med! ;)

Anonym sa...

Ja jag kommer nog också sluta på 30 kilo men va fan, är man gravid så är man :P

 
gästbok och besöksräknare