lördag 28 juni 2008

Festival

Jag blir så glad av festivaler.

Happy me!


Det är så härligt att gå omkring med Johan på P&L.
Är så stolt över att han är min, är så stolt över magen vi åstakommit ihop :)
Man blir lite extra kär vid sånna här tillfällen.
Träffade nästan alla jag ville träffa på torsdan utan att ens styra upp någon date.
Nice det eftersom det alltid brukar vara så svårt att hitta alla annars.

Älskar min Johan...
När vi kikade på jason Mraz i torsdags så hade vi nån dryg 18 årig tjej brevid oss som sjöng alla texterna konstant. Hon sjöng vidrigt och det var omöjligt att höra Jason.
Vi försökte koppla bort henne men det gick inte, vi planerade till och med att ge henne hundra spänn för att hålla käften.
Men till sist fick älsklingen nog efter att tjejen för hundrade gången försökte ge oss tinitus efter varje låt och sa åt henne.
Så här lät det:
- Kan inte du ta och hålla käften nån gång så man kan få njuta av konserten.
Jag jublade, Yes, yes, yes inombords :)

Tjejen vart knäpptyst...

Igår hade vi finbesök.
Johans vän Gabbe var hos oss.
Vi grillade och sen så spelade dom tv-spel och jag drog ner på festivalen och hängde med syrran och Pontus.
Nice, nice... men jag saknade älsklingen såklart.
Honom hämtade jag vid 24 tiden.

Johan & Gabbe monterar grill, Alva tuggar på pinne, jag kikar på...


Syrran & jag... Pontus & syrran


Det är lustigt att man känner sig som bakfull fast man inte ens har druckit när man varit ut.
Skumt det där.
Men jag tror att det är graviditeten som gör så att kroppen är lite exra trött nu.

Jäklar vad lillkillen har börjat komma igång i magen nu.
Han gillar EM låten som publiken kör på matcherna, haha!
Då sparkas det :)

Idag har vi inga planer direkt.
Vi ska på en fest och sen så ska vi hänga på festivalen lite såklart.
Jag börjar jobba i morgon så det blir nog rätt så lugnt för min del.

LOVE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh har ni bestämt er för Elias? :)
Fint!

 
gästbok och besöksräknare