tisdag 3 juni 2008

Spyr!

Snart så spyr jag på renovering.
Hela friveckan har gått och det känns som om jag inte har haft en enda ledig stund.
Nu är köket nästan klart iaf.
Luckorna skall bara på plats och handtaget ska sättas på.
Fint blir det iaf.
Igår och idag har det tapetserats som bara den.
Nu är det bara en vägg kvar men den tar vi i morgon.

Tur att johan är som han är, att han står ut med en gravid Sussi.
Ibland så blir man nämligen bra less på allt när vi har ett rent kaos här hemma.
Inte blir det bättre av att jag är en som tror sig veta bäst och kunna bäst hela tiden, haha!
Jaja...
Jag älskar honom och det är en himla tur för mig att han älskar mig :)
Snart är dom viktigaste rummen klara och då ska jag börja njuta av mina friveckor och av att vara gravid.
Jag hinner ju aldrig njuta av det så som det är nu.

Fick ett trevligt besök av Jenny och Pontii idag också.

Nej nu blir det korv med bröd sen sängen.

So long!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare