lördag 14 juni 2008

den 1:a

Igår kväll när jag la mig så kände jag min första spark.
Det var nog bara en lyckoträff för jag tryckte handen mot magen och precis då så sparkade lillkillen till :)
Om jag inte hade tryckt med handen så hade jag nog inte kännt den.
Men vad häftigt det var.
haha!
Jag älskar det här!

Det är helt otroligt att jag har haft sån tur i mitt liv.
Från att varit med ett gäng riktiga puckon till att bli med den underbaraste människan i hela världen.
Hmmm, jag har varit med många bra också men med dom har det aldrig kännts så här rätt med.
Det är så självklart att jag ska vara med Johan.
Han får mig att må så bra.
Han är så vacker så jag kan titta på honom i timmar.
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar honom.

I love to love him...

v 21, 10 kilo plus



4 kommentarer:

ivaron sa...

Hej igen!
Vilken fin mage du har..
hjärtljuden börjar man lyssna på i v 25 tror jag, men en del barnmorskor kan försöka tidigare. Men då får man vara beredd på att dom kanske inte hörs, så man inte blir rädd när dom inte kan höra hjärtljuden. Det är helt underbart, det är världens coolaste ljud, jag fattar inte varför man inte kan få dom inspelade så man kan lyssna på dom varje dag hemma...
Vi fick bara göra ett ultraljud, men ibland gör dom fler.
Jag har världens superbok, där står allt man vill och inte vill veta, ska jag skicka hem den till jenny så kan hon vidarebefodra?

kram

Anonym sa...

Åh din jäkla fining :D

Jag har varit duktig idag och köpt ramar till ul-bilderna. hihi.

Kram

Anonym sa...

btw.. Det hon över skriver (ivaron)om att man borde få hjärtljuden inspelade.. Vi spelade in båda våra med mobilen!
*tips*

Anonym sa...

Här är jag IGEN :P

Tror jag avvaktar med dreads ett tag för maken var inte allt för imponerad av idén :S

 
gästbok och besöksräknare