torsdag 12 juni 2008

Ultraljud

Idag var vi på ultraljud, iiiihhhhhh!!!
Jag var toknervös.
Man vill ju att allt ska stå rätt till.

Det är en pojk :)
Vi hade visst räknat fel också, så jag har tydligen varit gravid halva tiden nu, hehe!
Så inte undra på vi tyckte jag verkade stor för v18.
Vi är i v 21 och det blir den 28 okt ungefär.
Det känns så härligt.

NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!!!!

jag blev visst lite tårögd också när vi fick se den lille.
hade det inte varit för att att man måste vara still så hon kan dra med den där grejen på magen så hade jag nog bölat, hahaha!

VI SKA FÅ EN POJK!
YES LIVET!

Kiss kiss!

Lillkillen i profil...


En liten bild på födelsedagsbarnet som ska bli "storasyrra"

4 kommentarer:

smarties sa...

Grattis till lillkillen!
Gud vad mysigt med bebis, njut av tiden nu, det blir aldrig lika mysigt som första gången :)

Anonym sa...

Åh va kul!
Grattis grattis.

Då är du beräknad lite drygt en månad efter mig, va kul!

Anonym sa...

Ja vi är då i Borlängwe lite titt som tätt. Är din kille väldigt fiskeintresserad så passar han ihop med min med :P

Anonym sa...

Halloj.
Jo vi bor i Småland, ca 4 mil söder om Växjö i ett samhälle som heter Linneryd. Min man är ju härifrån och efter några år i Borlänge var det dags för honom att ta över familjegården. Jag sökte jobb och fick fast inne i Växjö.

Föröker åka upp till Blge iaf varannan månad om man har råd. Ska upp nu den 1/7 och stanna kanske en vecka.
Kram

 
gästbok och besöksräknare