fredag 13 juni 2008

Jag kan inte

Jag kan inte sluta titta på bilderna på våran lillkille.
Det går inte.
Det är en helt fantastisk känsla att titta på dom och veta att han har jag och Johan donat ihop, hahaha!

För mig och Johan är det här såååå himla speciellt.
Självklart så är bilderna bara en bild för andra.
Dom struntar väl i dom men för oss betyder bilderna ALLT i världen.

Lillkillen uppifrån, håller händerna för öronen


Mycke känslor blev det igår.
Jag vill gå på ultraljud hela tiden, hahaha!

Soya, du är så sjukt ordentlig vad det gäller att ha koll på vad man måste införskaffa osv.
Vi har mycke nytta av den sidan ska du veta.

Hmmm, undras hur länge jag ska låta älsklingen Johan sova egentligen.
Han behöver nog sova lite eftersom han ska jobba idag och hela helgen framöver.
Å vad värdelöst.
3 dagar utan älsklingen.
:(

Puss puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur underbara dessa bilder är för en blivande förälder :)

Jag kan råda dig om att kopiera ul-bilderna istället för att rama in originalen. Dom brukar kunna blekas med tiden och det vore inte så kul. Jag har fortfarande inte fått tummen ur och ramat in våra biler. Borde kanske kika på ramar idag jag med.

Kul att mina listor och sånt är till hjälp för nån. man vill ju dela med sig av nått som är bra :)

Nu om nått helt annat: vad tar du för dina vanliga fejk-dreads? Jag vill ha väldigt smala, svarta om det går. Har dock inte förankarat idén hos maken än :S

Kram

Jenny sa...

Förstår att ni inte kan sluta kolla! Han kommer nog att bli hur söt som helst, med sånna föräldrar kan han ju inte bli annat! Är ju verkligen overkligt att se sitt barn så där liggandes i magen! Längtar faktiskt till den dag den är min tur! Då kommer jag bli lika känslosam som du!

Och du förresten... Det var inte en liten spindel... Den var verkligen skitstor!!! =)

Puss på er!

ivaron sa...

Hej Sussi! Doris matte här :-)
Jag vet precis vad du menar, ultraljud är helt underbart, och vänta bara tills du får höra hjärtljuden...
Kommer ihåg våra ultraljud, jag grät faktiskt lite, det är en sån känsla att se den lilla röra sig därinne.
Att vara gravid är underbart, och förlossningen är skithäftigt, en upplevelse som nästan är övermänsklig... hmm kanske jag måste ha en till snart ändå.
Så ni vet att det ska bli en pojke alltså? Det är bra, pojkar är roligt (jag vet ju inget annat förstås eftersom jag har två...he he).

 
gästbok och besöksräknare