söndag 7 mars 2010

Bästa Kompis!

igår gick jag och Elias hem till min vän Hortis så våra barn fick leka lite och vi vuxna fick umgås och snacka lite skit.
Jag fick ett ljus av Hortis, han är så go.
Men han och jag har varit vänner i över 14 år nu och det som står på ljuset stämmer fullt ut.
Även om vi inte har umgåtts jämt under dessa år så har vi alltid funnits där för varandra när det behövs. Det är så det ska vara med ens bästa vänner...


"Du finns alltid tillhands när jag behöver dig. Du är givmild, positiv och gör mig alltid glad, För mig är du en riktig vän"

Så igår promenerades det i över en mil, sista metrarna hem kändes tungt ska ni veta och när jag skulle lägga Elias igår så somnade jag också. Så inatt sov jag över 10 timmar.

Elias har fått röda prickar på magen som kliar, tror dom kom från den nya tröjan han hade på sig igår, har nog glömt att tvätta den tror jag.
Hoppas prickarna försvinner snart.

Annars så kan det se ut så här hemma hos oss när Elias får göra som han vill...

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare