tisdag 23 november 2010

Beslut

Igår tog jag nog det svåraste beslutet någonsin.
Känns väldigt tungt idag.

Men jag orkade inte kämpa längre och gudarna ska veta att jag har verkligen kämpat.
Jag har vänt ut och in på mig själv, jag har offrat hela mig för att få det här att funka.

Han är den vackraste jag vet och jag älskar honom otroligt mycket.
Men det räcker liksom inte, det spelar ingen roll hur mycket jag kämpar om vi inte är två som kämpar.

Allt känns så overkligt just nu och jag är livrädd för vad som kommer att hända i framtiden.


Min son är mitt allt och nu är det full fokus på bara oss...

2 kommentarer:

Viveka sa...

Åh hjärtat. Tunga beslut är inte alltid roliga att ta. Men ibland har man inget val.
Men du gör nog ett rätt beslut om inte viljan finns där.
Åh fina du, känner ändå sorg med dig.
Stor kram och styrka till dig

Sara sa...

Det blir sällan som man tänkt sig eller hoppats på, men jag har lärt mig mycket det senaste året och det är att i allt ont föds något gott. Stor kram min vackra starka vän!

 
gästbok och besöksräknare