måndag 8 februari 2010

Hörntänder

Elias var rätt otröstlig efter han hade sovit middag i förrgår men det var ju inte så konstigt eftersom min lillkille hade fått hörntänder på vänster underkäke tydligen.

Han börjar blir så stor, nu kan han öppna dörrarna här hemma helt själv.
Allt går så fort.


Här får ni en närbild på Elias nya tand...





Elias Egna Små Ord...

Vet ni vad jag tycker är mysigt efter att jag sovit hela natten, det är att sätta mig i min soffa och läsa bok. Jag älskar att läsa böcker och läser allt jag får.
Annars så tränar pappsen fotboll med mig och nu klarar jag faktiskt av att gå efter bollen och sparka på den, det ni :)

4 kommentarer:

Soya ★ sa...

Aj aj, det går så ont för dem :/

Kram

Soya ★ sa...

Tack min vän, du har nog rätt :)

tuffloysan sa...

Kul med massa nya tänder juh =)

Gehenna sa...

Känner mej väldigt enformig i mina kommentarer men fy satan vilken fin unge du har!

Kan se honom som modell för barnkläder!

En perfekt framtida partner till Gintas söta dotter Mila ;)

 
gästbok och besöksräknare