fredag 12 februari 2010

Matt på Försäkringskassan

Fick hem ett brev angående jämställdhetsbonusen från försäkringskassan för någon dag sen. I det brevet så skrev dom att dom behövde ett lönespec från mig för att se vad jag tjänar. Men idag fick jag ett nytt brev att mitt lönespec var fel för dom skulle minsann ha lönespecer för vissa månader.
Allt hade varit mycket enklare om dom preciserade sig lite bättre i första brevet så man slapp hålla på att krångla.
Varför göra saker enkelt när man kan krångla till det för alla.

Jaja, får väl försöka trolla fram dom rätta lönespecen då så dom blir nöjda.

Annars är det rätt tomt här hemma. Elias bor hemma hos farmor hela helgen och Johan jobbar. Jag ska också jobba så det är därför Elias är hos farmor. Saknar Elias sååå mycket redan.
Jag saknar Johan också såklart men det är inte riktigt samma sak. Det här är ju första gången som Elias är ifrån mig såhär länge. Elias är utan både sin mamma och pappa :(

Elias fick några konstiga prickar i ansiktet idag, såg nästan ut som fräknar. Jag ringde sjukvårdsupplyssningen 1177, men dom trodde det bara var värmeutslag och inget allvarligt, hoppas dom hade rätt.

So Long!


Saknar dig min lilla skruttunge...

 
gästbok och besöksräknare