söndag 1 augusti 2010

Ensam singelmamma

Efter att Elias och jag har varit med på minidiscot som är på Carros hotell varje kväll brukar vi gå runt med vagnen en runda längs stranden.
Det är jättehärlig och när vi kommer fram till en radiostyrd bil så får Elias åka den och sitter i bilen med ett stort leende :)

Mamma hjärtat känner stor lycka...

Men varje kväll när jag går där så ser jag bara lyckliga par och familjer.
Dom som är här för att supa håller till vid bargatan.
Tror jag är ensam singel mamma med sin son här.
Och jag skulle ljuga om jag inte känner stor saknad av den lyckliga familj jag en gång hade.
Jag vill självklart ha någon som älskar mig oändligt mycket och ger mig den respekt jag behöver men nu är det inte så.
Jag går här på den underbara strandgatan som singelmamma.
Att älska och bli älskad igen känns väldigt långt borta och idag var första gången jag kände mig lite ensam här på Mallis.

Dagarna som ny separerad singelmamma går mycket lättare att leva i här nere.
Men idag slog det mig att det bara är 3 dagar kvar av det här paradiset och sen ska jag hem i min olycka igen.

Jaja, nu ska jag natta Elias och sen sätta mig på balkongen och äta mig en välförtjänt chokladkaka.

Love!

1 kommentar:

Gehenna sa...

Sussi.. ibland vet jag precis hur det känns. Har iofs inga barn, men jag har ALLTID varit den enda singeln på okq8, och den enda singeln bland mina vänner i flera års tid.
Ibland känns det jävligt ensamt och jag förstår att du måste ha det sju resor värre efter allt som hänt :(

Jag är i alla fall glad över att du verkar ha haft en lyckad semester, och det är ju klart det är jobbigt att komma hem till verkligheten igen :/

 
gästbok och besöksräknare