lördag 7 augusti 2010

Harmoni



Jag behöver lugn och harmoni i mitt liv just nu för att bli att må bra igen.
Det sista jag behöver är elaka kommentarer om att jag har ett sjukligt kontrollbehov och behöver psykhjälp.
Vissa människor förstår jag mig verkligen inte på och den som skrev detta har uppenbarliga problem. Eftersom den tycker att den gör något bra när den skriver elaka saker till mig när den personen vet vad jag har fått gått igenom.
Vissa människor vet inte när dom ska vara tysta helt enkelt.

Men så som det är nu så vill jag bara ha lugn och ro så att jag och Johan kan ha en sund relation till varandra som föräldrar.
Så jag hoppas att alla elaka kommentarer, telefonsamtal och sms slutar nu...

Men för att vara på den säkra sidan så tänker jag ta en paus i mitt bloggande.
Jag kommer lägga in lite bilder då och då på min älskade son osv.
Men mina tankar och funderingar tänker jag sluta dela med mig till er.

För jag måste bli att må bra igen och vissa personer gör så att jag bara mår sämre.
Så jag tänker skärma av mig helt så att den dagen jag får elaka kommentarer från er nästa gång så kommer jag inte påverkas av dom.

Vissa verkar glömma att det inte jag som är boven i det hela utan att det faktiskt är jag som är offret.

Jaja, nog om det.

Nu är det slutältat och idag är min första dag till mitt nya och bättre liv.

PAUS!

5 kommentarer:

M-L sa...

Försök att ignorera korkade kommentarer. Det kommer alltid att finnas idioter och dem som ska lägga sig i nåt dem inte har nån aning om. Dem borde fokusera på sitt liv istället för att snoka om andras, men jag vet inte. Kanske lätt blir så om man är väldigt uttråkad =P

Menar, du vet om och alla dina vänner och familj att du är en underbar person. Även fast jag inte känner dig så värst bra så kan jag ändå se hur go du är! =) Och allt du vill är att må bra. Att ni ska ska må bra.

Jag ser dig som en urstark person som tagit dig igenom detta. Du har kommit långt =) Jag tror på dig! Heja! :D

Kramar / M-L

Lena sa...

Jag fick lov att låsa min blogg ett tag pga en elak person som trackade mej där. Nu har jag valt att öppna bloggen igen och bestämt mej för att helt enkelt ignorera personen om hon fortsätter. Att blogga är som en ventil för mej och där slänger jag ur mej allt o inget och det är så skönt att ha ett ställe där jag kan lämna skiten...men jag förstår om du tar en paus, hoppas du snart är tillbaka bara. kul att följa din blogg även faast vi inte känner varann numera...Stå på dej och jag hoppas ditt liv blir så bra som du vill :-)
Kram E-l

Sara sa...

Det är bra vännen, stanna upp och ladda dina batterier.

Ett tips är att skriva endå utan att publicera det. Då får du iaf skriva av dig utan alla puckon :)

Kram

Gehenna sa...

SKIT I ALLA PÅHOPP!!!!
Du själv vet hur du mår och vad som hänt, ingen annan kan sätta sig in i det.!
Och du skriver vad du vill i din egen blogg.

lena sa...

Hej!! Halkade in här från vivekas sida!!! Ledsen att se vad du gått igenom, du är inte ensam, jag har varit med om det & smärtan, sorgen var oändlig...nu låååååångt senare vet jag att det förändrade mig, tog ett bra tag innan jag vågade lita på någon annan, valde noga den person jag till slut vågade leva med...idag har vi 2 barn och har varit ihop i 12 år...finns hopp om att få mer barn och någon som verkligen finns där, någon du kan lita på..synd att bloggen lockar till sig en del idioter, för det du delar med dig av kanske hjälper någon i samma sits..girlpower : )all lycka i världen till dig & Elias

 
gästbok och besöksräknare