söndag 18 oktober 2009

3 kg

Nu har jag gått ner 3 kg på 2 veckor bara genom att sluta äta godis.
Nice det...
:)

Elias Egna Små Ord...

Nu var det länge sen jag skrev. Jag råkade för några dagar sen sova en hel natt i min egen säng. Det har aldrig hänt förut och det ska inte hända igen än på ett tag, hihi!

Jag står helt själv ibland nu och sen leker jag mycket hund här hemma. Med det menar jag att jag kryper med mina leksaker i munnen.


Här är jag hemma hos Soya och har precis gråtit lite eftersom jag råkade sätta handen på insidan av en varm ungslucka, gör inte det, det gör ont...


Lite gladare här, hihi...

Puss pussis!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Fan va gött! Jag har precis gjort en kladdkaka, så några tre kilo blir det inte för mig... hahaha... Sötungen då! Eller snarare sötvovven! =) Puss på er!

Mia sa...

Betyder det att du annars äter 3 kg godis på två veckor? =) Haha, skoja bara.

Soya ★ sa...

3 kg är ju super!
Tack för grattiset :)

Gehenna sa...

Grattis! Jag skulle aldrig klara nåt sånt ;)
Å vad söt Elias är. Även när han gråtit ;)

 
gästbok och besöksräknare