söndag 25 oktober 2009

Fest!

Igår var det Soyas 30 års fest.
Jag drack för att bli full för första gången på nästan 2 år.
Hade skitkul på festen och på Bolle efteråt.

Hängde mycket med Rockdivan hela kvällen.
Vi var bästa vänner i 14 år men gled isär för några år sen eftersom vi var i helt olika stadier i livet just då. Vi har aldrig varit osams eller så, vi var väldigt överens om att vi skulle ta ett brejk ifrån varandra. Men när vi träffas så här så har vi alltid kul ihop.
Vi hade 14 helt galna och roliga år och igår var igår vart det ännu en sån. inte så galen kväll dock men rolig.

Soya var skitsnygg!
Har ingen bild på henne från igår så jag lägger in en annan.
Tack för en superkul fest min vän.



Jag cyklade en mil igår också, först 5 km till festen och sen 5 km hem...
Mycket bra och när jag ställde mig på vågen i morse så såg jag iaf ingen ändring än.
Har haft lite ångest över att jag skulle bli att gå upp i vikt pga den här festen.
Vill ju inte det nu när det börjar gå åt rätt håll.

Puss och kram!

Elias Egna Små Ord...

Det är lite jobbigt och svårt att sova när min mamma inte är nära mig. Jag tycker hon ska sluta med att jobba natt så jag får en bra nattsömn jämt, hihi!
Nästa helg ska min morfar, morbröder och kusiner ta hand om mig när mamsen jobbar.
Det ser jag fram emot.
Jag kan fortfarande inte gå :/
Men jag kan stå själv och är superbäst på att dansa :)

När jag sover middag så brukar jag sova på en madrass i mitt rum, där inne sover jag bra. När jag har sovit klart så kryper jag till dörren och knackar på dörren, då kommer mamsen och öppnar. Gissa om jag blir glad då.

Snart mina vänner blir jag ett år också, kanske ska jag överaska mina föräldrar med något steg den dagen. Vi får se.

Puss puss!


Här är en mysig bild på min mormor och mig...

4 kommentarer:

soya sa...

Tack för igår vännen, är glad att du va med :)

Anne sa...

åå, vad roligt med lite party. Tummen upp för dig som cyklar fram och tebax..!!!

Här har helgen gått ganska lugnt förbi då jag sedan förra fredagen ligger helt tokförkyld...!!! I morgon är det iof bara att bita ihop och gå till jobbet.

Ha de, kramizar Anne

Gehenna sa...

Vilken söt mamma du har då :) & Elias är fin som vanligt !:)

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Hoppas jag inte har helt galet fel nu men är det inte idag Elias fyller 1? Ville bara säga grattis och hipp hipp hurra! Stor kram

 
gästbok och besöksräknare