torsdag 8 oktober 2009

Halsont

Det känns som om jag aldrig kommer bli frisk. I går kväll kom halsontet tillbaka.
Nu har jag snart varit sjuk i två veckor, när ska det ge sig???

Det började med halsont så jag hoppas att det slutar med halsont också så att det här är över snart.

Tog en promenad idag trots att jag känner mig hängig. Lite luft skadar nog inte.

Kram kram!




Elias Egna Små Ord...

Idag lyssnade jag på när mamma diskuterade med pappsen. Hon sa att hon inte trodde jag skulle börja gå förens om några månader eftersom jag aldrig ens försöker stå helt själv. Vet ni vad jag gjorde då?
Jag klättrade mig upp på pappsen som låg på golvet och släppte taget och stod helt själv i säkert 20 sek.
Gissa om mamsen blev förvånad och jag vart stolt som vågade.
Det var ju roligt ju, hihi!

2 kommentarer:

Soya ★ sa...

Är också snorig och jävlig igen :(

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Jobbigt. Hoppas du mår bättre. Kram

 
gästbok och besöksräknare