söndag 4 oktober 2009

Gris???

Nu har jag varit sjuk hela min frivecka. Hur vet man om det var svininfluensan?
Ingen aning, sjuk som fan har jag varit iaf och är inte frisk än men vi har inte direkt råd med att jag ska vara sjukskriven från jobbet så i morse kl 04:20 var det bara att kliva upp.
Gubbarna trodde det var influensan och vart livrädda för att bli små grisar dom med :)
Så jag höll mig för mig själv idag.
Om det nu inte var svin influensan så vet jag iaf att jag gått och blivit fet som en gris istället, hahaha!
Så nu menar jag allvar med att det är slutätet av godis på ett tag.
Jag måste gå ner 4 kg om jag ska gå match insåg jag igår när jag ställde mig på vågen.
Snacka om att man levt i en liten förnekelse.

Igår hängde jag med min kära vän Jenny. Jag var med när hennes hund Pontii skulle testas.
Det gick väl sådär, tävlingsnerverna höll nog inte.
Men det kan hända även den bästa, det är ju bara att kika på idol.
Helt plötsligt så sjunger dom hur falskt som helst bara för att det är en "vinna eller försvinna" situation.
Jenny är hur duktig som helst med Pontii men igår så var nog båda för nervösa. Nästa gång kommer det gå skitbra tror jag...

Sen åkte vi till Rättvik på marknad. Där höll vi på att regna bort, blåsa bort och förfrysa oss. Fast det var kul ändå och vi fyndade lite. Jag köpte en jättefin kofta till Elias.
Ska försöka styra upp en bild tills i morgon om jag orkar.

Nej nu ska jag lägga mig, ska ju upp kl 04:20 i morgon igen.

Kram så länge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej BRIO vill gärna skicka pressutskick till dig som bloggare så om du vill ta emot sådana får du gärna skicka ett mail till helga.ekdahl@brio.net

Gehenna sa...

Jag älskar kortet som är både svartvitt och i färg. Och alla andra kort du tar är också alltid jättefina ( fotointresserad som jag är kollar jag alltid sånt)

Elias & Mila ( Gintas dotter) kommer bli ett fint par :P :P

 
gästbok och besöksräknare