onsdag 30 september 2009

Tandläkaren och födelsedags sambo

Idag fyller min underbara sambo 29 år.
Jag fixade en extra god frukost till honom och sen fick han lite paket såklart.
Älskar dig så himla mycket, det är du+jag för alltid :)

Sen så fick vi rusa iväg till tandläkaren, Elias skulle dit för första gången. det gick bra, han fick ju leka med två tvillingar hela tiden så han hade jätteroligt.

Efter det var det min tur. Jag hade inga hål men tandsten och en trasig tand som måste fixas. Tandstenen tog hon bort idag. Det såg väldigt bra ut i munnen tydligen, har ju inte varit där på 7 år så lite tandsten var väl lugnt.
Jag hade förväntat mig STORA hål eftersom jag inte gjort annat än ätit godis sen Elias kom till världen. Men då sa hon att vissa har lätt för att få hål och andra får tandsten istället. Jag är tydligen tandstens typen, hihi!

Nu snart bär det iväg till Dala-Järna. Vi ska fira Johan lite mer och Elias farmor ska vara barnvakt.

So long!

Elias Egna Små Ord...

Så här ser jag ut när jag ska pussas.

1 kommentar:

 
gästbok och besöksräknare