måndag 21 september 2009

20ggr

Har blivit väckt minst 20 ggr av min lilla älskling inatt.
Måste nog få honom att börja sova i sin egen säng hela natten snart eftersom han väcker mig hela tiden.
Nu är han förkyld och smågrinar i sömnen hela tiden för att han har svårt att andas med napp inne och varje gång han knölar och gnäller så vaknar jag till.

Får se hur vi gör, det är ju såå mysigt att sova med Elias också.

Det är inte så jättejobbigt att ha ett överaktivt barn längre för han har blivit grymt bra på att leka själv. Han pysslar med sina egna leksaker jättemycket.
Han sitter och leker och snackar hur mycket som helst.
Det är lite roligt att han har redan börjat snacka dalmål, haha!
Något han verkligen älskar är att leka med Johan gitarr, ibland låter det till och med riktigt bra när han spelar på gitarren.

Idag ska Johan röntga handen igen, sen får vi se hur länge till jag måste vara hemma.

So Long!




Elias Egna Små Ord...

Snor, snor, snor...
Det är jättejobbigt att vara så här förkyld och snora hela tiden. Det är så svårt att sova och då vill jag vara NÄRA min mamma så mycket det bara går för det känns tryggt.
Mamsen är visst inte lika imponerad över min närhet, hihi!

Undras när mamsen tänker byta min bajsblöja egentligen, hon har nog inte märkt att det nästan är en halvtimme sen jag bajsade.

Jippiiii!, nu fattade hon gallopen...

Ny blöja, here we come!

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Vilken fin bild på er! Man ser er ju aldrig nuförtiden när ni inte är på DM och handlar hundgrejor.. Kramis

 
gästbok och besöksräknare