tisdag 15 september 2009

Äntligen lite tid...

Har aldrig tid för att blogga längre.
Speciellt inte nu när älsklingen har brutit höger handen :/
Han råkade visst flyga av crossen.
Så vi blev sittandes på akuten i 5 timmar på lördags kvällen/natten.
Elias var jätteduktig och Johan med för den delen som hade så ont.



På söndan fick vi komma på lite efterkalas för sötaste Stella hemma hos Soya och Martin.
Elias och Stella var så söta ihop, speciellt sen när Elias fick låna Stellas pannband, hahaha!
Bilder finns hos Soya, själv så är min kamera inne på lagning.
Elias drämde den ner i golvet så objektivet gick sönder.
tur vi hade drulleförsäkring på den, det är bara att tacka Johan föe det för det var han som trotsade om att ha den försäkringen.
Martins tårta var supergod :)
Det var jättekul att häga hemma hos familjen H, blir så imponerad över folk som har öga för inredning. Jag önskar att jag hade bara hälften av det som Soya har. det var verkligen jättefint hemma hos dom.

Nej nu blir der frulle för Elias och sen promenad med bästaste Mathilda.
Jag har börjat dragit med henne på boxningen också, det är bra skit det :)

Ha det!


Elias Egna Små Ord...


Så här kan man bli att se ut när Fredrik och pappa busar med mig

3 kommentarer:

Gehenna sa...

HAHAHA!

Soya ★ sa...

Åh, nu blev jag både glad och rörd. Tack vännen!

tuffloysan sa...

Hahah vilken häftig dräkt han fick =)

 
gästbok och besöksräknare