måndag 28 september 2009

Matchträning

Boxningen har börjat komma tillbaka till mig nu så den 21 november blir det match igen.
Skönt att ha ett mål att träna till.

Johan känner sig så pass bra i handen nu så jag har kunnat börja jobba igen.
Så nu är två nätter avklarade och nu har jag frivecka, yes!
Är lite trött i kroppen efter att ha spolat rent maskinen hela natten.

I morgon ska det fixas lite överaskningar. Min älskling fyller 29 år på onsdag nämligen.
Hoppas han blir glad.
Var hem till bästaste Petter idag och firade hans 32 års dag, tiden går så galet fort och vi blir så gamla allihop :)

Är sjukt trött så jag orkar inte blogga mer nu...


I morgon får vi hem våran kamera igen, så nu blir det förhoppningsvis lite bättre kvalité på bilderna i bloggen. Tur PS finns i hushållet nu iaf :)

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Va kul att du har kommit igång med boxningen så pass :)

Ja det är bara att höra av dig.
kram

 
gästbok och besöksräknare