torsdag 24 september 2009

Leker

Ringar ggr tre...


Som ni kanske märker så har jag börjat leka en hel del i PS. Det är lååångt ifrån att bli bra bilder men det är himla kul att äntligen få leka igen. Förr när jag höll på med PS så hade jag alltid en viss stil på mina bilder. Jag kommer väl hitta min stil igen sen när jag börjat lekt klart :)

Varför ska pengar vara så viktigt för. Ibland får dom en att bli så förbannad så man vill skrika rakt ut och ibland blir man världens lyckligaste, idag gör dom mig mest förbannad...


Elias Egna Små ord...

Så här kan en helt vanlig lekdag se ut hos oss.

2 kommentarer:

Soya ★ sa...

SötElias!
Brallorna sitter ju som en smäck :D

Har lagt ut babysittern på blocket med, all reklam är bra :)

T e s s i. sa...

GULLE GULLE GOSSE-barn. Han är så in i norden söt.
<3

 
gästbok och besöksräknare