söndag 6 september 2009

♥♥♥ Så gick det till, the black box ♥♥♥

Jag anade absolut ingenting.
På eftermiddagen ville Johan att jag skulle ta ut Elias med vagnen så han kunde städa hemma.
Men jag var så trött så jag sa att jag hade ingen lust så då fick Johan lov att berätta att hans mamma skulle komma och vara barnvakt så vi kunde få gå på bio och äta på restaurang.
Nice, tyckte jag...
Tog vagnen med Elias i och kände mig lyckligt lottad som har en kille som väljer att städa istället för att ut och gå.

Vi såg En sommar med Göran. En film som gör en glad, helt klart :)
Sen käkade vi på Thai.
Innan vi tog in efterätten så säger min älskling
- jag skulle vilja fråga dig om en sak...
Tar upp den svarta asken ur fickan.

Jag blev överlycklig och svarade genast JA så klart :)
Han är mitt allt, efter Elias såklart och för mig är det självklart att jag vill dela resten av mitt liv med honom. Allt annat skulle kännas fel eftersom vi är så rätt för varandra.

Lyckligare människa än mig får ni nog leta efter just nu för jag ska minsann bli en Pers inom ett år, hihi!

Idag ska vi snacka om hur vi ska göra detta, vet att vi nog vill lite olika...
Är sååå förväntansfull.
Lycka!

Johan känner mig så väl, han förstod att jag inte ville ha någon prålig guldring utan skaffade oss två rejäla silver ringar istället. Helt klart den snyggaste ringen enligt mig.

Nu ska vi snart åka och fixa så dom blir graverade.

YES, LIVET!

Det är lite humor att jag skrev på Face Book igår att jag funderade på om jag någonsin skulle bli en Pers. Jag skrev det på skämt och min älskling som hade planerat den här dagen i flera dagar. Jag hade det på känn kanske undermedvetet utan att ens fatta det själv.

Puss puss!


J♥S♥E = ♥♥♥

Elias Egna Små Ord...

Mamma och pappa tycker jag är gnällig. Men jag ska berätta för er att det gör faktiskt ont att få tänder, så det så...
Igår var farmor här, vi hade så kul, vi gungade i lekparken utanför.
Sen somnade jag jättefort, hihi...

Men när pärona kom hem så var dom så högljudda och glada så då vaknade jag.
Dom skrattade och visade några ringar för mig.
Ringar är en bra grej tycker jag.

Pussis!


Mamsen pussar på mig så mycket så man blir ju helt stirrig...

8 kommentarer:

Maja sa...

hejsan!
halkade in hit från soyas blogg och passar på att säga grattis till er! silver är juh klart snyggast! men själv hade jag nog hellre valt vitguld om det ändå ska vara ringar som ska hänga med till ett bröllop, det känns mera äkta för mig. :) men jag önskar er all lycka! :-D

ErikaSH sa...

Grattis så himla mkt!!!! All lycka till er! Kramar Erika & Pelle

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Men åh vad roligt!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Jag väntar och väntar på den stora frågan, men mannen tycker det är "onödigt" vi har ju redan samma efternamn haha. Men ja han har börjat fundera på det och sagt att det är på G. Sååå jaaa kom till skott då haha.

Kram!

Soya ★ sa...

Hihi, lustigt. Tjejen ovan hittade hit via mig och jag vet inte ens vem det är :P

Aja, skulle hur som helst skriva att jag är tokglad för er skull, gud va kul! Tusen grattis igen min vän.

Jag hade hellre velat ha silverringar känner jag såhär 2 år efter bröllopet, men men. Leka nån dag?
Kram

Gehenna sa...

ÅHHHHH VAD GULLIGT!!!!
Skitsnygga ringar är det åxå!

Soya ★ sa...

Du har en liten utmaning i min blogg :)

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Trumpetfanfarer och glädjetjut! Wiiiiie! GRAAAAAAATTTTTTTTIS! Åh vad roligt! :) Jättejättefina ringar. :) Stor kram :)

Anne sa...

Massa stora GRATTISAR till er båda. Ursnygga ringar, de ser verkligen ut som de är gjorda till er båda. Du hade nog inte passat i en guldring, du känns som silver..=D

Kram Anne

 
gästbok och besöksräknare