tisdag 8 september 2009

Bröllop???

Innan jag skriver nåt om bröllopet så tänker jag först berätta att jag nyss varit ute och lekt/tränat på Fredriks Longboard som jag har fått låna.
DET ÄR JU SKITKUL!!!
Nu måste jag bara få till balansen lite bättre så jag vågar åka fort, är lite feg än så länge men det var ju iofs bara den andra gången någonsin som jag har testat åka longboard.
Vad svettig jag blev då, hahaha!
Skoj skoj...

Det känns som om alla förväntar sig ett stort bröllop. Alla säger att dom ser fram emot att få gå på vårat bröllop...
Jag kanske inte vill ha ett bröllop.
Det har aldrig varit min stora dröm att gifta mig på det sättet. Tror inte ens jag lekt bröllop med mina dockor när jag var liten. Min dröm är nog snarare att gifta mig utomlands typ Las vegas eller Thailand, eller på Arlanda och bara dra iväg på någon resa. Det är något jag tycker är värt att kasta pengarna på. Ett stort kyrkbröllop vet i sjutton om jag vill lägga ner en massa pengar på.
Johan tycker nog annorlunda.
Han tyckte som jag förut men sen nu efter alla bröllop vi varit på den här sommaren så verkar han vilja annorlunda.
hmmmm, vi får se hur det blir.
Vi ska sätta oss ner och disskutera det hela någon dag framöver.
Men en sak som är säkert är i alla fall att jag kommer bli en Pers inom ett år, hihi!
Sussi J Pers...
Ja, varför inte :)



Min syster bröllop, fotograf min bror Thomas...


Johans vän Gabbe och Ylvas bröllop, fotograf Malin Jones...

Visst är det vacker med bröllop och festen brukar ju vara superkul. Vi får se hur det blir...


Elias Egna Små Ord...

Igår vart mamsen och pappsen förbannade på mig när jag lyckades pilla bort a knappen på tanjentbordet. Dom tycker jag lyssnar dåligt ibland. fast egentligen så hör jag dom men struntar helt i vad dom säger, hihi!

Har varit på BVC och allt verkade bra säger pappa som var med men tydligen så måste jag äta mer för min kurva har börjat dala. Bra för mig för jag älksar mat :)

Föresten mamsen fixade tanjentbordet idag. Hon löste problemet, det är min bästaste mamma det, hihi!

Pill pill!




Klättra in i kylskåpet är kul, hihi!

3 kommentarer:

tuffloysan sa...

Vill inte heller ha nåt stort bröllop om jag nån gång gifter mig. Att gifta sig finns egentligen inte ens med på min lista över saker jag vill göra i livet =)
Men skulle man nån gång gifta sig ändå så ska det vara liiitet, gärna utomlands eller så på nåt mysigt ställe =)
Hoppas ni kommer fram till något som passar er båda.

Gehenna sa...

Hihi jag såg Elias Live idag på ok. Han är så söt. Anders jag jobbade med tyckte åxå Elias var en riktig liten sötis, och jag berättade att om det inte blir nåt mellan hans son och Gintas dotter så är Elias Stand in :P

Anne sa...

Vet du, när jag gifte mig så var det bara Jag, blivande maken och våra 4 barn som var med...en stor hemlighet för alla...ingen visste om att vi skulle gifta oss heller...

Ha en go dag.

Anne

 
gästbok och besöksräknare