fredag 25 september 2009

Mycke sömn vs lite sömn

I förrgår sov jag till 12:15, det behövdes efter 2 veckors dålig sömn.
Men det resulterade i att jag inte kom i säng förens 1:30 igår kväll. Elias vaknade precis då.
Jag försökte få honom att somna om men det gick inte. Han vred på sig hela tiden och snackade på för fullt så kl 3 gav jag upp.
Vi gick upp och Elias fick leka till kl 5, då gjorde vi ett nytt försök och det gick vägen.
Fattar inte hur man kan vara så glad och leksugen mitt i natten, hahaha!
Min lilla skatt som just nu dödade sin första spindel
:)

Elias Egna Små Ord...

Alla säger att jag har STORA ögon...
Det kanske stämmer, hihi!
Mamma och pappa säger att dom är världens finaste iaf.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Mammsen och Pappsen har helt rätt! Dom är världens finaste! =)

ivaron sa...

Jisses vilka blå ögon...
Vilken sötnos ni har!

Soya ★ sa...

Ja världens stösta blå ögon :)

Du, jag behöver min Photoshop-skiva. Ska lämna in min dator på service nämlingen :)

Kram

 
gästbok och besöksräknare