fredag 6 november 2009

1 år och 1 dag

Igår fyllde min lilla Elias 1 år.
Mina 9 månader som gravid kändes som en evighet och det här året med dig min lilla krabat gick blixtfort.
Elias fick världens bästa presenter och han är väldigt nöjd med sin dag.
Lägger in lite fler bilder sen.

Johan har nämligen precis fixat till våran stationära dator. Min älskling Johan råkade spräcka skärmen på våran laptop så därav min dåliga uppdatering här. Men nu så finns inga hinder längre.

Vi hörs i morgon...


Elias Egna Små Ord...

Igår kom nästan alla mina favvos hit. Det var Fredrik, Linda, Petter, Farmor, Anders, mormor och det bästa av allt var att Linda hade med sig söta Fillipa hit. Ni ska få se en bild på henne i morgon. Min bästa tjejpolare Stella var sjukis :( stackars lilla Stella...

Jag har verkligen fått världens bästa presenter.
Ett tält som är som en fästning, så cool och så rolig att leka i, bollar, muggar som man kan bygga torn med, snygga saker till mitt rum, böcker, kläder, pussel, skor, en bobbycar, en lekmatta med bokstäver och en snigel i trä.
hihi, jag sa ju att jag fått världens bästa presenter.


Tack morfar för min roliga bobbycar...

3 kommentarer:

T e s s i. sa...

Grattis grattis i efterskott lilleman !

Kram från oss

stina sa...

åh, grattis i efterskott!!!
kram

ErikaSH sa...

Gratta lilla Elias i efterskott från oss! Kraaam från Erika o gänget..

 
gästbok och besöksräknare