söndag 22 november 2009

Killen kan gå!

Idag tog Elias sina första steg helt själv. Han har tagit nåt steg lite då och då förut men idag så gick han helt av sig själv.
Jag och Johan blev så stolta och lyckliga så vi började gråta, hahaha!
Elias började alltså att gå när han var 1 år, 2 veckor och 4 dagar...
Min älskade lilla ängel!


Elias Egna Små Ord...

Har varit hos doktorn idag. Jag har tydligen slem i lungorna men nu har jag fått medicin mot det.


Jag är glad fast jag är hos doktorn, taget med pappas mobil.

Vet ni vad som är roligt?
Det är att sitta och gömma sig under köksbordet och så ska mamma och pappa leta efter mig. Ibland blir det så kul så jag inte kan vara tyst utan börjar skratta som bara den.
Fast det är inge bra för då hittar dom mig, hihi!

Idag öppnades en helt ny värld för mig.
JAG KAN GÅ!
Nu ska dom inte få en lugn stund här hemma.

Puss puss!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Guuuud va roligt! Det måste man ju bara se! =) Antar att ni nu kommer att ha ännu mer fullt upp att passa lillkillen när hon kommer att fara fram som ett yrväder! Kram på er!

Mamma Russin sa...

hej hej och grattis till stora killen som kan gå.. :)

kramkram

Gehenna sa...

Haha nu får ni börja springa ;)
Han är så sjukt söt er lilla pojke. Jag vill bara nypa hans kinder!!

Anne sa...

Wiiiee..vad roligt.. nu blir det full fart... ;))

Kramizar Anne

Gehenna sa...

Du är så söt Sussi. Men jag fattar VERKLIGEN inte varför du läser min tragiska blogg? Den suger!!!
Och jag skriver bara när jag är arg & mår dåligt för när jag mår bra är jag upptagen med annat..
För mkt uppdateringar om mitt liv innebär alltså att jag är i en svacka :P

 
gästbok och besöksräknare