tisdag 10 november 2009

Besviken

Är lite besviken på byxorna som jag köpte på Ganstar partyt. Elias har använt byxorna i 2 dagar och en sömn har redan spruckit. Sjukt att dom billigare byxorna från Lindex håller bättre än dessa byxor som kostar mycket mer.


Fina byxor men rätt kassa eftersom dom redan är sönder...

Idag bjöd pappsen oss på Thaimat, riktigt nice det :)


Elias Egna Små Ord...

Inatt höll jag båda mina päron vakna hela natten. Jag skrek och grät och det enda jag ville gör var att leka, då vart jag nöjd.
Mamsen tyckte det var extra jobbigt eftersom hon inte fick sova något innan hon skulle dra till jobbet.
När mamsen drog till jobbet kl 5 så la vi oss och sov, hihi!

Mysigt med restaurang idag med morfar...

Puss puss!

3 kommentarer:

Annah - mamma till finaste Chloé och våran väntan på pärlan 2 sa...

tråkigt med brallorna :/
dom såg riktigt fina ut!

Men kom själv hem med ett par byxor från Kappahl här om dagen som inte ens var ihopsydda i ena benet :S.

Soya sa...

Trist med brallorna, men reklamera dom vettja!

Jag kan nästa vecka på måndag eller onsdag. Passar det?

Kram

Gehenna sa...

Älskar den här bilden.

 
gästbok och besöksräknare