torsdag 17 december 2009

Boxning

Usch vad jag har slarvat med boxningen nu på slutet.
Har inte direkt haft någon lust och det känns inte lika kul när ens kropp FORTFARANDE inte är helt återställd efter graviditeten.
Men igår drog jag iväg och fan va kul det var.
Det finns inget bättre än att få puckla på brudar och killar, hehe!

jag måste bli bättre på att dra ut och springa det mår min kropp bra av har jag märkt.

Sen så har jag börjat med fotbollen igen bara sådär.
Det var bara 5 år sen sist, det var galet kul.

Nej nu ska jag njuta av min egentid då älsklingen lägger lillkillen.

Cya!

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Nu blir jag avundsjuk! Önskar jag ORKADE hålla på med nån sport, men jag är för dålig för att tex börja i något riktigt lag i tex fotboll :(

stina sa...

haha jadu, jag passar på när lillkillen sover. jag rä rätt rapp när det komemr till vardagssysslorna och delar upp det rätt bra i veckorna ås jag får tid att vara lite kreativ. annars leker dante så himla bra själv på förmiddagarna, han läser och pysslar med diverse saker. så har vi ju katten som är lite sällskap. är mest eftermiddagar som han blir rastlös, då får man sysselsätta :)

 
gästbok och besöksräknare