söndag 13 december 2009

Magont

Då var det 3:e advent...

Elias har fått flyttat ut ur vårt rum och vi har börjat med lite nya rutiner för att förhoppningsvis få Elias att sova bättre.
Efter kl 18 stänger vi av tv:n och läser böcker och lyssnar på lugn musik till kl 20, då lillkillen ska sova. Vi började igår med detta så vi får se ur det går.

Elias fick i sig lite för mycket mjölk i fredags så han har lite ont i magen stackarn och stackars oss som får en gnällig kille som sover sämst i världen.



Elias Egna Små Ord...

Idag ska ni få en liten julbild på mig hade jag tänkt.


söt, galen, söt, hihi...

Såg att mamsen skrev om min mage, inge kul alls, ingenting blir roligt när man har ont.
Idag ska vi iväg och köpa en julklapp till min pappa och min kusin, det blir kul och då kanske jag glömmer min mage en liten stund.

PUSS!

3 kommentarer:

Annah - blivande tvåbarnsmamma sa...

Åh vilken söt bild!

Tråkigt med magen :(

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Haha helt galet söt! Hoppas det går bra med nya sovrutinerna. Kram

Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2 sa...

Nämen vikken sötnos! :D

 
gästbok och besöksräknare