tisdag 22 december 2009

God Jul!

Nu var det äntligen jul, ska fira det hos min kära bror med familj.
Kommer bli hur mysigt som helst.

Igår fick Elias sin första julklapp av min underbara vän Linda.
Elias vart så fin så i den och pappan i familjen vart nog gladast över presenten, hahaha!

Nej nu ska jag fixa pepparkakshus :)




Elias Egna Små Ord...

Nu har jag äntligen börjat gilla att gå, så nu går jag mest hela tiden.

annars så är jag väldigt pappig just nu, hihi!
Det är pappa och jag mot världen.




När mamsen är i närheten då gnäller jag en hel del.

I natt fick jag sova i den stora sängen med mamma och pappa, det slutade med att jag i morse råkade ramla ur sängen på huvudet.
Fick en bula och är helt blå.
Typiskt att vara helt blå till jul :)

Jag måste visa en bild på min fina julklapp som jag fick av Linda och min bästis Petter.




Jag tycker den är jättefin och Petter har en nästan lika dan, gissa om vi kommer vara coola i sommar, hihi!


God Jul på er.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare