tisdag 1 december 2009

Tandläkaren

Idag var mitt sista besök på länge hos tandläkaren.
Tandläkaren kunde inte förstå varför jag inte ville ha bedövning.
Hon undrade om jag var spruträdd, nej sa jag.
Då fattade hon ännu mindre varför jag inte ville ha bedövning.

Mitt svar blev, varför ska jag ta något jag inte tycker jag behöver.
Jag har aldrig tagit bedövning för att dom ska laga mina tänder, tycker helt enkelt inte att det gör ont.

Annars så tycker jag att tandläkare och dom som hjälper till bredvid borde ha en bra andedräkt. Det är inte kul att behöva andas med näsan när någon flåsar med en dålig andedräkt mot en...




Elias Egna Små Ord...

Vaccineras eller inte vaccineras.
Hur ska jag göra egentligen? Mina föräldrar har inte en aning, inte jag heller.
Nu kan jag ju gå så jag har full fokus på det, hihi!

Ska lägga in en film på mina första steg i morgon tror jag.

Puss puss!

3 kommentarer:

Soya ★ sa...

Vill gärna se film. Kan vi ses nån dag så Elias får sin present nån gång *skämms*

Kram

Mia sa...

Ånej vad hemskt! Jag är jättekänslig för dålig andedräkt och skulle nog få väljningar om min tandläkare hade det. Vilken mardröm!

Gehenna sa...

Hahaha!

 
gästbok och besöksräknare