onsdag 13 januari 2010

Elias sover bra helt plötsligt!

Nu var det visst ett tag sen jag skrev.
Vad händer då?

Är less på vissa saker på mitt jobb. Fattar inte hur dom prioriterar egentligen.
Känner att jag måste prata med chefen så jag får mer klarhet i hur dom har tänkt i framtiden.
Dom vill att jag ska bli klar maskinförare utan att få praktisera uppe på maskinen, hur ska det gå till egentligen. Blir så less.
Jag älskar mitt jobb men så som det är nu så ligger det inte långt ifrån att jag vill söka ett nytt jobb.

Det är nog dags att ta ut min Grafiska Ingenjör examen nu känner jag, har fixat med alla papper så det är väl bara att skicka in dom antar jag. Det har liksom inte blivit av att jag har hämtat ut det än eftersom jag fick fast jobb direkt när jag gick ut 2005, jaja...

Elias sover helt galet bra nu sen 4 dagar tillbaka.
Han sover från 21:00 -10:00 på morgonen, vår underbara son. Inte vaknar han en enda gång under natten heller. Älskar han så mycket :)

Vi hade Funky här över en natt och gissa om Elias var nöjd, lillkillen som älskar hundar...

Elias Egna Små Ord...

Jag gillar att peka på precis allt, hihi.
Det är skojsigt, jag pekar och säger -däh!
Då tittar alla och säger att jag är duktig osv.

Mamsen lägger in lite bilder på mig så ni inte glömmer bort hur jag ser ut :)


Så här kan det se ut när jag får äta gröt själv, hihi!


Efter man ätit gröt får man hoppa i badet direkt så man blir ren igen...

1 kommentar:

Gehenna sa...

Haha vad gulligt att han var förtjust i hunden !:)

 
gästbok och besöksräknare