söndag 24 januari 2010

Världens snällaste :)

Varje gång Elias farmor eller mormor har hand om Elias får vi alltid höra att vi har världens snällaste son.
Det är han faktiskt, han är alltid glad, social och lätt att ha att göra med.
Han anpassar sig väldigt lätt och är jättebra på att leka själv.

Min älskade son, den bästaste som finns.


Fotot taget av min kära bror Per i höstas...


Elias Egna Små Ord...

Nu när mamsen skriver så snällt om mig så är det dags att berätta om mitt toalettbus som jag pysslar med här hemma.
Jag har lärt mig att spola toaletten så det gör jag så fort jag kommer åt, hihi!
En gång lyckades jag slänga ner en toalettrulle också, skojsigt värre.

3 kommentarer:

stina sa...

hehe, jo det är kul att han är duktig på orden. undar om det är därför han är så frustrerad, att han kanske inte kan säga mer...? men vi förstår ju varandra fast orden inte är ordentligt uttalade.... ja dul jag har problem med min son just nu!

kram

Annah - blivande tvåbarnsmamma sa...

Hej! Ja jag är själv jättedålig på att kommentera så det gör inget :D. Kommer absolut att berätta sen, jobbigt nog att hålla det hemligt nu haha :D. Kram

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Haha sötnosen! :D

Charlie är inte heller så duktig på att sova i sin säng. Han sover ett tag i sin men sen vill han nästan alltid över till vår. Hoppas verkligen att det blir bättre med åren. Haha! :P

Kram

 
gästbok och besöksräknare