lördag 16 januari 2010

Familjen!

Det var länge sen vi hade en familjebild så här får ni en...


Mina fina killar som jag älskar mest av allt...




Elias Egna Små Ord...

Måste bara berätta hur knasigt allt blev när pappsen skulle lägga mig för någon dag sen.

Först på kvällen ville jag inte äta, var liksom inge hungrig.
Sen fick jag välling innan jag skulle somna.
Men eftersom jag var full i magen så körde jag en kastspya över hela pappas ansikte, hihi.
Sen efter att pappa bytt sängkläder och på mig så bajsade jag, hihi.
Så då fick pappsen byta på mig igen.
Sen när det var klart så låg vi i sängen och mös då råkade jag sticka upp ett finger i min pappas näsa så han började blöda näsblod.
Sen så somnade jag, galet va?
Love you pappi!

Puss puss!

3 kommentarer:

Anne sa...

vilken härlig kväll han hade, den stackars pappa... ;)

Kramizar Anne

T e s s i. sa...

så fina ni är, du riktigt lyser av lycka!

Marie sa...

Vilken fin failj du har! :) Halkade in på din blogg av en slump och insåg rätt snart att våra små killar är väldigt lika.. å har varit det från starten.. Blir nog att fortsätta läsa här! :) / Marie

 
gästbok och besöksräknare