fredag 22 januari 2010

Trött

Den här veckan så jobbade Johan i 3 dygn månd-torsd och idag, fredag, så åkte han iväg för att jobba tills på måndag igen. Börjar bli lite drygt eftersom även jag jobbar och får ha hand om allt vad det gäller Elias helt själv.
Vi har barnvakt när jag jobbar men sen när jag kommer hem så måste jag roa, leka natta osv Elias.
Så idag är jag helt slut, för eftersom Johan åkte till jobbet idag igen så fick han sovmorgon.
Nu i efterhand så kom jag på mig själv att varför skulle det vara självklart att han skulle få sovmorgon, jag jobbar också plus har hand om Elias helt själv.

Jaja, jag är väl en förbannat snäll sambo helt enkelt, haha!

I morgon kommer Elias farmor hit och har hand om Elias, då blir han glad för det var länge sen dom sågs nu.

Elias börjar bli så rolig, hans personlighet växer fram mer och mer och jag älskar det.
När jag gör välling till honom så springer han in på sitt rum och slänger sig i sin säng.
Min goa kille.


Elias Egna Små Ord...

SvtB barnkanalen är det bästa som finns, bara så ni vet, hihi!
När Pengu är på tv så tittar jag nästan utan att blinka, så bra är det.
Idag har vi åkt pulka igen, det är så skojsigt.

Tjipp tjipp!

1 kommentar:

Marie sa...

För att inte tala om Fåret Shaun! Det är roligt det! / Melwin

 
gästbok och besöksräknare