fredag 18 juni 2010

Brev

Fick världens bästa brev igår av min syster.
I brevet fanns det rökelser som tar bort all dålig energi och en massa filmer.
Jag och min syster älskade att kolla på ungdomsfilmer när vi var små och nu hade hon fixat alla mina favoritfilmer till mig.
Blev så glad så jag började nästan gråta.

Sen var det såklart ett brev skrivet i brevet och en mindmap om mig.
Blev så lycklig och rörd.
Alla borde göra mindmaps till dom som man bryr sig om så dom får veta vad som är unikt med just dom.

I helgen har jag min älskade son, underbart...

"We could keep trying
but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back

And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat
And it hurts with every heartbeat"
Robyn

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare