tisdag 22 juni 2010

Hel?

Jag känner mig så långt ifrån hel man kan göra just nu.
Men till skillnad från vissa andra så tänker inte jag inleda något nytt förhållande med någon förens jag tagit tag i mig själv.
För det säger sig ju självt att om jag skulle träffa någon nu när jag är så här trasig så skulle det inte bli något bra av det förhållandet.

Idag tog jag ett steg i rätt riktning iaf, hade mitt första samtal idag och det kändes jättebra.
Jag tar ett steg i taget, det får ta den tid det tar...

3 kommentarer:

S sa...

Stor kram från mig!

Gehenna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
imbra sa...

Det är rätt tänkt Sussi, att man måste älska sig själv för att kunna älska andra. Men ibland "snubblar" man bara rakt in i den rätta, och den finns där för dig. Du vet att med rätt person kan man få hjälp att hela sig själv. Kram Malin

 
gästbok och besöksräknare