söndag 20 juni 2010

Misslyckas

Jag har fått det sagt till mig att det är inget misslyckande att jag inte klarar av att ha en bra kontakt med Elias pappa.
Jag har verkligen försökt ska ni veta men det har alltid slutat med att jag blivit sårad ännu en gång.
Om jag fortsätter ha en kontakt så kommer jag bara dra ut tiden på att bli lurad, besviken, sårad och förkrossad.
Bryter jag kontakten kommer jag bli starkare och lyckligare människa även om det kommer göra fruktansvärt ont och ta lång tid innan jag är där.
Mår jag bra så kommer Elias må bra.
Det är det enda som är viktigt.


Igår var vi och kikade på när Morgan spelade fotboll...

2 kommentarer:

Gehenna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gehenna sa...

PS: Har du lyssnat på låten jag skicka! Sååå bra hat låt om du känner dig på sånt humör någon dag!

 
gästbok och besöksräknare