onsdag 20 augusti 2008

Inte så mycke att säga

Har inte så mycke att säga idag.
Känner mig ganska nere.

Igår fick killarna, johan och Hortis, dra ut och fiska i det fina vädret medan en annan fick göra ett riktigt skitskift åt en av gubbarna på ett annat skiftlag igår.
Skulle egentligen vara ledig men han hade någon golftävling igår så vi bytte pass.
Det är lite drygt att vara på någon annans skiftlag när man är gravid faktiskt.
Mitt skiftlag vet precis allt jag kan göra medans dom här har ju ingen aning och tror man kan jobba som vanligt.
:/

I morse fick jag lov att gå upp jättetidigt fast jag är ledig idag.
Skulle lämna in bilen på service och reparation.
det tog en timme för mig och alva att ta oss hem.
Suck!

I morgon åker älsklingen till jobbet igen och kommer inte hem förens på tisdag kväll.
Det suger.
Och här hemma är det rent kaos med alla IKEA saker som ligger överallt.
Blir tokig i huvudet på allt sånt.
Är så himla less på allt just nu.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan med alven och sova en stund.

1 kommentar:

imbra sa...

hej! Din stackare... vad jag känner igen mig i din situation! Det är inte LÄTT att vara gravid, men ändå underbart på sitt sätt. Se till att få lilla barnrummet klart, så kommer det kännas mycket bättre. Är det något ni vill låna av oss sen så är det bara att säga till! Kram!

 
gästbok och besöksräknare