måndag 25 augusti 2008

Tack för att du hittade mig älskling!

Ibland när jag tittar på Johan så kan jag inte fatta att han är min.
Johan P.
Det är humor, killen som enligt mig var en riktig idiot förr, är nu den kille som jag älskar mest av allt på jorden idag.
Vem skulle kunna tro att det skulle bli han som blir far till mina barn.
Inte jag iaf.

Hade någon frågat mig det för 9 år sen om jag skulle ha barn med Johan så skulle jag ha skrattat rått och sagt att det aldrig skulle hända.
Men vad fel jag skulle ha haft, haha!

Jag och Johan träffades för 9 år sen nämligen på Hultsfredsfestivalen.
Vi pussades lite och det hela ledde till att jag och en vän åkte hem till han i D-J på fest några veckor senare.
Det var jättemysigt och jag blev betuttad i Johan.
Men sen efter den där festen så blev han skitskum.
Han dissade mig totalt och var helt störd mot mig.
en riktig idiot blev han, haha!

Men idag är han världens underbaraste.
Tack älskling för att du letade upp mig på facebook förra året för att senare efter någon dejt bli min.
Älskar allt med dig.

You complete me!

Min och Johans första puss på Hultsfred för 9 år sen...Love, love, love...
Vad unga och söta vi är, haha!


----------------------------

Soya - Jag kommer inte in på din blogg längre :( är nog för trögfattad att fatta hur jag ska bete mig, haha!

----------------------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du inte in? Ska mejla dig så ska vi lösa problemet :D

Anonym sa...

Sötnosar!
Ja jag har också tänk på kjol, fast mer det att kanske slippa ha brallor som skaver och trycker när man är öm där nere.
Kram

Anonym sa...

Du är utmanad att nominera dina favoritbloggar!
Kolla min blogg för mer info.
Kram Soya

 
gästbok och besöksräknare