söndag 17 augusti 2008

Working out!

Idag har kännts som ett enda stort träningspass.
Först så klippte jag våran gräsmatta med handgräsklipparen.
Fy fan va drygt det var.
gräset hade blivit sjukt långt efter våran semester i Kefalonia.
Jag var helt slut när det var klart.
Sen rensade jag i rabatten också.

efter det så fixade jag till min cykel, bytte slang och oljade kedjan osv.
Sen efter det så började jag städa lägenheten.
Satte upp gardiner i sovrummet.
Så nu är jag äntligen klar med allt och sitter välförtjänt i min soffa med Alven.
Johan jobbar tyvärr.

Nu har jag anmält mig till gravidyoga.
ser fram emot det här.
Jag tror att det här verkligen kommer hjälpa mig att bli förbered inför förlossningen.
Just nu känner jag mig som den mest oförberedda i hela världen, haha!

Hortis och Malin kikade förbi en snabbis idag.
synd att dom kom hit när lägenheten såg ut som skit.
Nu är den iaf städad :)

Igår åkte jag och johan hem till Carro en kort stund.
Hon hade fest och sin nya kille där, trevlig kille det där...
Det var kul att träffa hon en liten stund iaf.

Nej nu ska jag fortsätta kika på tv och i morgon blir det IKEA.

Puss puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. du e bäst du sussi. love J.P

 
gästbok och besöksräknare