söndag 10 augusti 2008

Nu börjas det...

På tisdag är jag i v 29 och nu börjar det bli lite tungt.
Det har börjat bli riktigt drygt på jobbet.
Om jag sitter still så får jag ont i ryggen på ett ställe och sitter jag framåt så får jag jätteont i dom övre magmusklerna.
Går jag för mycke på jobbet får jag ont i benen.
Fick en reaktion av en kemikalie på jobbet.
Fick röda prickar över hela magen.
:(
Så tur att havandeskapspennings papperen skickades in innan vi drog till Grekland.
Nu måste jag bara få det beviljat också.
Fast med mitt tunga jobb så borde det inte vara några problem.
Men man vet ju aldrig.
Har hört att försäkringskassan inte är och leka med.

Vi får se...

Nej nu ska jag äta lite glass.

Puss puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer nog inte få några prblem att få beviljat havadeskapspenning.
Har du fått lösen till låsta bilderna?
Tack för dina stöttande ord, betyder mycket!

Ang att ha onti ryggen och när man byter till en mer framåtlutat ställning domnar det i övre delena av magen, precis så har jag med :S
Kram

Anonym sa...

Skicka din mejladress :)

 
gästbok och besöksräknare